* Startseite     * Archiv     * Gästebuch     * Kontakt



* mehr
     AbOuT Me
     ~+*HäNsEl Un GrEtEl Uf TüRkiScH*+~
     ~+taNzÖöN+
     200 FraGöÖn^^
     bLonDiEneN-TeSt
     gEiLsTe BaNd
     AnD fOr BoYzZ
     JuSt 4 GiRlS !!!
     Ma PiCs
     bEsTer FilM
     gEiLsTeR fUßBaLlEr
     !!SpRücHe!!
     MUSIC
     ~+*FrîENdZz*+~

* Links
     side vom schwarz-gold....!!
     de taschamauzz ihre page^^
     wer wisse will wies wedder so werd...
     de krisi ihre hp
     die page vom timo... YEAH^^
     da gibts hammer videos
     geht ma auf videos obe^^ *lach*
     de nina ihre page ach sau geil^^
     die hp von de ute, tascha un mia^^






Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics


also mei friends sin so ziemlisch des wischtigste...
mit denen kann isch halt über alles rede un wia mache ach immer voll de scheiß zusamme...
hmm joa un so en paa grüß isch halt jetz ma...

Als erstes de Cem:
Men schatziiii ey ish bin voooll froh dass ish dish hab!!! Bist sauuu geil^^
Ish lieb dish übba alles askim:-*

die Anjamauzzy:
Wia kenne uns ja scho voll ewisch un
isch bin so übelst froh dass isch disch hab.... bist mia escht so
verdammt wischtishc un isch
will disch nie mea verliern... *kizza*

dann die Leamauzz:
süzze ish vermiss dish soo übelst!!! Egal was passiert.... du bleibst immer eine von de wichtigsten Menschn in meim Leben!!! Ich lieb dich üba alles!!! Un ich will dich nie verliern!!


Malleschadzi:
is voll scheiße dass du nit mea hier wohnst...
vermiss disch gaanz dolle un isch bin
froh dass mer uns imma noch so gut verstehn...
Bist mia ach voll wischtisch!!! *knuddel*


Krisimauzzy:
Bist mia esht übelzt wischtisch un ish will dish ach nieee mea verliern!!!! Liep dish üba alles!!! *bussy*


taschamauzz:
reiko3 *fg* ma süzze bist mia enfach nua unedlisch wischtisch!!! wüssd ned was ish ohne dish mache solld!!! kann mid dia hald ma esht übba alles labern un bist ach imma füa mish da un machst dia ach imma voll die sorge um mish gell ^^ brauchste abber ned löl ish lieb dish esht übba alles honey!!! Neva wanna loose ya darling!!!



dann die Uteschadzi:
mit dia un de Tascha isses imma voll witzisch... Bin übelst froh dass isch dish hab!! bist imma füa mish da wenns mia shizze geht un ish ach füa dish... weißte ja....
lieb disch gaanz dolle!!! *kizza*
is escht sau geil mit dia in ener klasse...

Sillemauzzy:
bist imma sau geil druf un mid dia kann ma ja esht voll de scheiß mache^^ gell REIKO *sabber* lööl
bist mia so übelzt wischtish!!!
Will dish niiieee mea verliern!!!


de Dennisschadz:
Bist mia so unendlisch wischtisch!!! ish will dish esht nieee mea verliern!!!
bist esht enfach nua en sau geiler freund schadziii!!!!!
Ish lieb dish esht so sau doll!!!:-*



Alexschadziii:
Bist mia immanoch voll wischtisch!!! ish will dish esht nie mea verliern!!!

Luddischadzi:
joa mia kenne uns ja jetz ach scho lang gell^^ un du bist mia ach voll übelzt wischtisch!!! Will dish ach niee mea verliern!!!
Liep dish!! *bussy* ish vermiss dish voll men süzza :-(

Heiko:
Joa also du bist ja ach imma voll gut druf un isch find sau geil mit dia!!! Ach wenn de manschma en bissel nerve kannst!!! bist escht hammer lüb *knuddöl* un bin froh dass ish dish hab *kizza*

Philippschadzi:
hm ja was soll ish bei dia sache^^
bist esht sau geil druf..... bin froh dass ish dish kenne gelernt hab^^
Hab dish übelzt lüüüb^^

Carmine:
joa hm.... dish kenn ish ja nich so wäklisch lang gell^^
hab dish abber ach sau lüb^^

die Lenamauzzys:
Seid ach übelzt geil druf!! bin voll froh dass ish eusch kenne gelern hab!!! *kizz*


KAy:
bist eshct voll cool! macht imma übelst viel spaß mit dia zu schreibe... Bist sau geil!!! *knuddel* Un isch hab disch ach übelst dolle lüb *kizza*

Lena K.:
Ham ja jetz eig nich soooo viel kontakt.... abber wozu gibtz icq ^^ Grundschule wa scho imma voll cool mid dia.... un macht ach imma voll bock mid dia zu schreibe....!!! Bist mia voll wischtisch! Lüb dish!! *bussy*

Benzing:
joa also was kann isch bei dia noch sache^^ kannst zwar scho übelst nerve aber egal... bist trotzdem ganz in Ordnung...


Momischadzi: bist esht imma sau geil druf.... mid dia kann ma voll de scheiß mache...!!! Bin esht froh dass ish dish kenn.... Bist mia voll übelzt wischtisch!! Will dish niee mea verliern!! Hab dish übelzt lüb...!!!


Un noch de ganze rest von de 7c...:
sorry dass ish ned alle ufgezählt hab^^ hab eusch alle gaaanz doll lieb..... Bin froh dass ish eush hab *bussy*

hmm un an alle die isch jetz vergesse hab: SORRY IHR DÜRFT MISCH SCHLAGE!!
hmmm sachts mia einfach dann trag isch eusch noch nach*gg*



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung